Pagina's


never change a winning team

zondag 6 juni 2010

Ding 10 Evaluatie

Vorige week heb ik mijn evaluatie-formulier verzonden. Ik vond deze cursus erg leuk en leerzaam.
Wegens omstandigheden heb ik er de laatste weken helaas wat minder tijd aan kunnen besteden.
De komende tijd hoop ik weer in wat rustiger vaarwater terecht te komen. Veel van de geleerde
dingen zal ik verder gaan verkennen en ik weet zeker dat ik ook veel toepassingen in mijn werk
kan gebruiken. Bedankt en wat mij betreft zou een update van de geleerde zaken ieder jaar vaste
prik mogen worden.

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Goed doorgezet ondanks de omstandigheden. Ik ben met je eens, dat we moeten zorgen bij te blijven. Een update-training zou daarbij kunnen helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt het gehaald! Gefeliciteerd!
    Goed dat je er mee door wilt gaan. En af en toe een update zou inderaad mooi zijn.
    Hoewel ik eerlijk moet zeggen dat, als je vaak online bent, je vanzelf weer nieuwe dingen ontdekt. Alleen in een wat lager tempo ;-)

    BeantwoordenVerwijderen